به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی «لرستان» بهزاد شاکرمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش دیگر هزینهها، با حضور در محل مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت «سامد» استانداری، از ساعت ۱۲/۳۰ الی۱۴ ظهر از طریق تلفن ۱۱۱ به سوالات مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در حاشیه حضور در سامانه سامد، یادآور شد: این پاسخگوییها و ارتباط آسان با مدیران باعث تعامل هر چه بیشتر دولت با مردم میشود و فرصتی مناسبی برای تمام اقشار جامعه فراهم میکند تا از چهارگوشه استان به صورت تلفنی مشکلات و موضوعات خود را با مسئولان مربوط در میان بگذارند.
شاکرمی به تکریم ارباب رجوع اشاره و بیان کرد: مدیران با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی تمام افراد هستند و هدف اصلی آنها تکریم و احترام به ارباب رجوعها است.
گفتنی است که جمعی از معاونین و روسای ذی ربط مدیرکل راه و شهرسازی استان را همراهی کردند و بیشترین سوالات و موضوعات مطرح شده در حوزه املاک و مسکن بود که دستورات لازم از سوی مدیرکل برای پیگیری آنها صادر شد.